close

啦啦,今天过得跟期待中的差好多。脑力激荡、摸索内心、反思问题,全都是深入内心的问题。搞得我快疯了XD  啊,那2个考验敏捷度、专心度的游戏,真是刺激==   我没有在炫耀,不过我倒是没输过。哈哈哈。我反应快XD

该深思的问题实在太多。一切由我开始?  今天情绪不高也不低,只能再次感慨Things are not absolute.

哎哟,念福老师总是让人感到不安啊。听他说话真的是半小时都受不了,念福老师的忠言怎么这么逆耳。可是我喜欢XD

 

 

 

啊对不起。是我没能控制那火山。

Get the whole picture, PLEASE.  Before swepting your machine gun all around the house.

Yes, that's true. BUT it already PAST.  I didn't really care whether you want to ban or prohibit. If need it then take it. There is no need for you to singing fake melody at there. I am not the one whom i used to be. It was HISTORY. Hear it?

Try to be understanding. Not again?!!! Uh-huh. Arghhhhhh. Annoyed.

I am forcing myself. Compressing all the angry. What else do you want.

Vexed enough.

 

 

Alright, whatever is it, keep a distance from me.

 

 

 

LEAVE ME A SPACE.

arrow
arrow
    全站熱搜

    dreamsoaring 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()